Pazartesi, Şubat 12

Rafet, Kediler, Kaldırımlar ve Piçler



Taksim tünelinin önündeyim
tramvayın raylardan aşağı boşalmasına  
tam 3 dakika var
ben,
sigara içiyorum
3 dakikada çok şey yapılır
aşık olunur, intihar edilir ya da gidilir
etrafımda yıllar önce yapılmış
kavgadan çıkmış tarihi eserler
dibinden gelen çiş kokuları
yalanan kediler
hepsi hayatın bir parçası
ve
parçaları hayatın ta kendisi

***
Kadıköy'ün biçimsiz sokağından
Rex sinemasına geldim
berbat filmler var
ve bunlara güzel diyen
piçler
dışarı çıktım
Rafet'in barından içeri süzüldüm
dünkü gibi iğrenç olmasına üzüldüm
bira istedim
tadı hayat kadar acıydı
"bana acıyı sen öğretemezsin" diyip
bardağı yüzüne vurdum
ve bir güzel sopa yedim
kaldırımların rahatlığının o an farkına vardım
ve Rafet'in bir orospu çocuğu olduğunun

****
Kimsenin beni eskisi kadar
sevmediğini biliyorum
ve bununla pek ilgilenmiyorum
zaman bir mermi
tetiği çektikten sonra
mermiye hükmedemezsin
bu yüzden üzülüyorum

ben bir silahşör değilim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder